Ik ben mijn wachtwoord vergeten - Wat nu?

U kunt een nieuw  wachtwoord aanvragen op onze homepage, of overal waar u “Wachtwoord vergeten?”/ Nieuw wachtwoord aanvragen” ziet:

  1. Klik op de wachtwoord aanvragen-link en vul het e-mailadres in waarmee u bent geregistreerd.
  2. Kies Nieuw wachtwoord aanvragen. U ziet nu het volgende berichtje: "Een link om een nieuw wachtwoord aan te maken is naar uw e-mailadres verstuurd.".
  3. Klik op de link in uw e-mail en Kies nieuw wachtwoord. U wordt automatisch terug naar onze site geleid.
  4. Vul het nieuwe wachtwoord in en bevestig dit. Klik op Wachtwoord veranderen.

U ziet nu het volgende bericht: "U heeft uw wachtwoord succesvol veranderd".

Let op dat u de link maar een keer kunt gebruiken en dat deze maar 24 uur geldig is. Zorg er alstublieft voor dat u het e-mailadres correct invoert en dat u zich op de juiste website bevindt. 

Mocht u desondanks problemen hebben, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd, maar ik heb geen e-mail ontvangen...

  • Gelieve uw spam/junk folder te controleren.

  • Indien u een Gmail account heeft – controleert u ook uw 'Social' of 'Promotions' folders.

  • Heeft u zich misschien afgemeld voor onze e-mails? Dit kan betekenen dat u geen enkele e-mail meer van ons ontvangt, inclusief e-mails met nieuwe wachtwoorden. Neemt u contact op met onze klantenservice.